Dag 4
10 september 2015 - Casteldaccia, Italië
Vandaag om 7.00uur opgestaan, daarna gaan ontbijten. Om 8.15uur vertrekken we naar Villa San Giovanni waar we de Straat van Messina gaan oversteken naar Sicilië. We komen rond 10.20uur aan bij de ferry en rond 11.05uur zijn we op Sicilië aangekomen. De zee was vandaag vrij rustig. Het weer integendeel veel regen en mist. Hopelijk klaart het op. Op Sicilië aangekomen gaan we naar Cefalu. Hier komen we rond half twee aan. Het plaatsje is bekend om zijn Normandische Dom, vanbuiten erg mooi, vanbinnen vrij kil. Eerst lekker geluncht op het plein voor de Dom, een heerlijke frutti di mare pizza. Daarna een kijkje in de dom genomen en daarna richting zee gelopen. Het weer is er op vooruit gegaan, lekker warm en zonnig. Nog even wat winkeltjes gekeken en natuurlijk een ijsje gegeten. Om 16.00uur verlaten we Cefalu om naar ons hotel te gaan. Hier komen we om 17.15uur aan. Mooi hotel met uitzicht op zee. Nog even lekker gezwommen in het zwembad, water was wat aan de frisse kant. Om 19.30uur gaan eten, beetje eentonig weer pasta voor, varkensvlees met aardappeltjes als hoofdgerecht en watermeloen als toetje. Maar ja dit hoort er eenmaal bij in de omgeving van de hotels is weinig anders. Daarna nog even gerelaxed op de kamer.
2 Reacties
-
Gonny:10 september 2015Wat een super mooi verhaal gelukkig is het weer opgeklaard hopelijk blijft het zo maar dat zal zeker lukken.Geniet ervan morgen dikke knuffel en tot schrijfs mama xxxx
-
Gonny:10 september 2015Wederom leuk om te lezen, nog erg veel plezier xxx papa
