Dag 21 + Dag 22

9 maart 2016 - Veldhoven, Nederland

05-03-2016

Vandaag om 9.00uur opgestaan. Onze bikini aangedaan en naar het zwembad gegaan. Het is alweer onze laatste dag in Thailand. Dus nog even lekker genieten van het warme weer voordat we de kou weer ingaan. Rond 12.00uur lekker gegeten bij het zwembad. Rond 15.00uur naar de kamer teruggegaan. Laatste spullen gepakt en ons opgefrist. Daarna nog even wat laatste dingetjes kopen. Rond 17.00uur lekker gaan eten voor de laatste keer bij Aroi Dee. Daarna terug naar onze kamer nog heel even gerelaxed. Rond 19.00uur uitgecheckt en nog even met de groep in de lobby zitten kletsen. Om 20.00uur worden we door Darun opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Voordat we vertrekken nemen we afscheid van Eline en Celine die blijven nog iets langer in Thailand. Onderweg maken we een toiletstop. Om 23.00uur komen we aan op de luchthaven. Inchecken en daarna is het ook tijd om afscheid te nemen van onze Thaise gids Darun. Nu is het wachten op de luchthaven van Bangkok.

Dag 22

06.03.2016

Ja het is ondertussen al zondag. Om 01.55uur kunnen we het vliegtuig in. Om 02.30uur een klein halfuur later dan gepland vertrekt het vliegtuig naar Amsterdam. Na 12 uur en 18minuten gevlogen te hebben. Rustige vlucht komen we om 8.48uur Nederlandse tijd weer aan op Nederlandse bodem. Wachten op de koffers en afscheid nemen van de groep. Helaas is de groep niet compleet op Schiphol. Riet ligt nog steeds in het ziekenhuis in Chiang Mai, hopelijk mag ze snel naar huis. Na afscheid te hebben genomen en de koffers gepakt gaan we naar papa en mama. Die staan ons al op te wachten. Nog even wat gedronken en dan op naar huis.

Dit was het einde van onze reis door het land van glimlach. Ik kan zeggen dat ik het land toch wel een beetje in mijn hart heb gesloten en dat ik zo terug zou gaan naar dit mooie land.

Bedankt voor het lezen van deze reisblog en opp naar nieuwe Verhalen van onze reizen! :-)