Dag 17. (deel 1)

1 maart 2016 - Amphoe Mueang Chiang Mai, Thailand

01-03-2016

Vandaag liep de wekker om 6.30uur af, aangekleed en daarna gaan ontbijten. Na het ontbijt de spullen gepakt, koffers voor de deur gezet en uitgecheckt. Om 8.00uur vertrekken we met 14 man met twee auto's naar het vertrekpunt van de fietstochr door Chiang Mai. Om 9.00uur vertrekken we met de fiets over het platteland van Chiang Mai. Langs rijstvelden, een rijstfabriekje, houtsnijwerk fabriek en een fabriekje waat ze typische boedhistische grafkisten maken. Bij het houtsnijwerk bedrijfje is tevens ook de stop voor een drankje. Rond 12.15uur na ongeveer 20 km te hebben gefiets komen we weer bij het beginpunt. Nog even lekker geluncht en daarna terug naar ons hotel. Hier komen we rond 13.45uur terug. Nu hebben we vrije tijd tot half vijf want dan gaan we Chiang Mai verlaten met de nachttrein op naar Bangkok en dan door naar het strand voor de laatste dagen van deze reis. Nu nog even relaxen aan het zwembad. Als we in ons laatste hotel zijn komt het laatste deel van deze dag.