Dag 17 (deel 2) + dag 18

2 maart 2016 - Tambon Cha-am, Thailand

01-03-2016

Om 16.30uur verzamelen we in de lobby van het hotel. En vertrekken we met 3 kleine open trucks naar het treinstation van Chiang Mai. Waar we de nachttrein van 18.00uur naar Bangkok pakken. We komen rond 17.00uur aan bij het station en nemen vast plaats in de trein. Om 18.00uur stipt op tijd vertrekt de trein. We hebben allemaal een dinerbox gekregen voor het eten. Om 20.00uur komen ze de bedden op maken. Rond 22.30uur zijn we gaan proberen te slapen, helaas is mij dit niet gelukt. Ik heb in totaal denk ik maar een half uur geslapen, verder heb ik wakker gelegen. Gelukkig lukte het Ilse wel om te slapen.

Dag 18, 02-03-2016

Vandaag werden we om 05.15uur gewekt. En werden de bedden ook vrijsnel weer afgebroken. Om 6.00uur komen we aan op het station van Bangkok. Eerst de koffers naar onze bus gebracht. Daarna gaan we eten bij een hotel in de buurt. Na het ontbijt om 7.30uur is het tijd om afscheid te nemen van onze reisleider Floris. Jammer want dat betekend ook dat de reis er bijna opzit. Alleen nog maar een paar daagjes zon,zee,strand. Na het afscheid gaan we met de bus samen met onze Thaise gids Darun naar Cha-Am. Onderweg maken we nog een koffie stop. Rond 11.30uur komen we aan bij ons hotel. We kunnen nog niet op de kamer dus even wachten. Om 12.00uur komt onze Nederlands sprekende vertegenwoordigster van Fox. Zij is er voor ons als er problemen zijn, en om nog excursies te boeken. Dat hebben we ook gelijk gedaan. Morgen gaan we naar het Wildlife rescue park. De rest van de dagen genieten we lekker van de zon, zee, strand en het zwembad. Na het welkomstwoordje zijn de kamers gereed en kunnen we de rest van de dag lekker gaan genieten. Eerst hebben we even wat gegeten. Daarna lekker aan het zwembad gelegen. Rond 17.00uur naar de kamer even gerelaxed op het balkon. Om 19.00uur zijn we lekker bij restaurant Aroi Dee gaan eten, daarna nog even een stukje gewandeld. Daarna nog lekker op het balkon wat gedronken en gerelaxed.

1. Gonny en Bas:
    2 maart 2016
    Van die trein is erg herkenbaar (niet slapen ) maar wel een aparte ervaring.