Dag 8

14 september 2015 - Giardini Naxos, Italië

Vandaag om 8.15uur opgestaan, geontbijt en daarna onze spullen gepakt want we vertrekken naar ons laatste hotel in Giardini Naxos.Voor vertrek overhandigd Ricardo de fooi van ons als groep aan onze chauffeur Vincenzio en onze reisleidster Manon. Om 9.00uur vertrekt de bus. Rond 10.00uur komen we bij het hotel en nemen we met 5 andere van onze groep afscheid van de groep en Vincenzio. Manon loopt nog even mee naar binnen om te helpen bij het inchecken. Maar we kunnen pas om 13.00uur in de kamer. Dan is het ook tijd om afscheid van Manon te nemen want die gaat ook weer terug naar Nederland. Daarna met z'n alle maar naar het strand gelopen en zijn we wat gaan drinken. Om 13.00uur naar de receptie gelopen. Ingecheckt, en dan krijgen we te horen dat er een probleem in onze kamer is en dat we vandaag een tijdelijke kamer krijgen, in een ander hotel (ligt naast ons eigen hotel). Morgen na het ontbijt krijgen we dan onze kamer in ons eigen hotel. Dus even afwachten, maar we hebben alvast een schone kamer voor de nacht. Daarna even gaan lunchen, leuk tentje gevonden met erg vriendelijk personeel. Daarna naar het stadje gelopen, is ongeveer een half uur lopen maar het stadje stelt jammer genoeg niet veel voor. Gelukkig zijn er wel leuke restaurantjes in de buurt van ons hotel. S'avonds nog even opgelopen en gegeten en natuurlijk ook weer een ijsje op (dat hoort bij Italië). Daarna nog even gerelaxed.

1. Gonny:
    14 september 2015
    Super mooie verhalen nu nog lekker genieten van de laatste dagen xxx mama