Dag 4
17 februari 2016 - Bangkok, Thailand
17-02-2016
Vandaag om 6.15uur opgestaan, aangekleed en geontbijt. Om 7.30uur vertrekken we met kleine busjes naar Co van Kessel. Hier vertrekken we rond 8.00uur voor een leuke fietstocht door het verborgen stadsleven van Bangkok. Zo fietsen we door smalle straatjes, door marktjes in Chinatown, ook komen we bij een tempel met een heel groot boeddhabeeld. Nadat we door Chinatown hebben gefietst maken we met de boot een oversteek naar de andere kant van de Chao Praya rivier. Hier komen we in een rustiger gedeelte van Bangkok waar we verder gaan met de fietstocht. Onderweg maken we nog een stop voor wat te drinken en wat lekkers. Daarna fietsen we door. Een erg leuke ervaring je staat zo dichterbij de bevolking. Iedereen zwaait, lacht en begroet je als je langs fietst. Rond 12.00uur gaan we op een klong (boot) om naar de lunchplek te gaan. Deze klongs gaan kei hard over het water, erg leuk. Aangekomen bij een klein plekje om te eten, aan het water. Eten staat al klaar voor ons een soort van rijsttafel staar er. Soep, rijst en verschillende kipgerechten, vis en groente. Als toetje fruit. Na de lunch rond 13.15uur gaan we met de klongs weer terug naar de kant waar ook ons hotel is. Eerst door de sluis en daarna weer over de rivier met hoge snelheid, erg leuk. Daarna nog een minuut of 10 fietsen naar Co van Kessel. Hier komen we rond 14.00uur aan en nemen we afscheid van de crew die de fietstocht begeleiden. Om 14.30uur komen we aan bij ons hotel, eerst even geld gaan pinnen. Daarna gerelaxed bij het zwembad. Rond 19.15uur met de groep gaan eten. Rond 21.00uur terug op de kamer, nog even gerelaxed en de koffers weer netjes gemaakt. Morgen vroeg op om.7.00uur vertrekken we en om 6.15uur moeten de koffers voor de deur staan. Het is tijd om Bangkok te verlaten en andere mooi dingen te gaan beleven in het land van de glimlach! :-)
Vandaag om 6.15uur opgestaan, aangekleed en geontbijt. Om 7.30uur vertrekken we met kleine busjes naar Co van Kessel. Hier vertrekken we rond 8.00uur voor een leuke fietstocht door het verborgen stadsleven van Bangkok. Zo fietsen we door smalle straatjes, door marktjes in Chinatown, ook komen we bij een tempel met een heel groot boeddhabeeld. Nadat we door Chinatown hebben gefietst maken we met de boot een oversteek naar de andere kant van de Chao Praya rivier. Hier komen we in een rustiger gedeelte van Bangkok waar we verder gaan met de fietstocht. Onderweg maken we nog een stop voor wat te drinken en wat lekkers. Daarna fietsen we door. Een erg leuke ervaring je staat zo dichterbij de bevolking. Iedereen zwaait, lacht en begroet je als je langs fietst. Rond 12.00uur gaan we op een klong (boot) om naar de lunchplek te gaan. Deze klongs gaan kei hard over het water, erg leuk. Aangekomen bij een klein plekje om te eten, aan het water. Eten staat al klaar voor ons een soort van rijsttafel staar er. Soep, rijst en verschillende kipgerechten, vis en groente. Als toetje fruit. Na de lunch rond 13.15uur gaan we met de klongs weer terug naar de kant waar ook ons hotel is. Eerst door de sluis en daarna weer over de rivier met hoge snelheid, erg leuk. Daarna nog een minuut of 10 fietsen naar Co van Kessel. Hier komen we rond 14.00uur aan en nemen we afscheid van de crew die de fietstocht begeleiden. Om 14.30uur komen we aan bij ons hotel, eerst even geld gaan pinnen. Daarna gerelaxed bij het zwembad. Rond 19.15uur met de groep gaan eten. Rond 21.00uur terug op de kamer, nog even gerelaxed en de koffers weer netjes gemaakt. Morgen vroeg op om.7.00uur vertrekken we en om 6.15uur moeten de koffers voor de deur staan. Het is tijd om Bangkok te verlaten en andere mooi dingen te gaan beleven in het land van de glimlach! :-)

Gr. Papa en Mama
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Veel plezier op de drijvende markt en daarna
Kusjes papa en mama xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx